BB krem,

PURE BEAUTY BB KREM

06:40 Unknown 2 Comments


   Merhaba millet!! Makyajla ilgilenmeyen onca insanla bu konuları konuşup kafalarını şişirmek yerine ,en azından açıp okumak isteyen ilgi gösterecek insanlarla paylaşmak, sohbet etmek istedim.(Gerçekten makyaj tecrübelerimi anlatırken beni öldürmeyi düşünen arkadaşlarımın sayısı çok fazla.) Bildiklerimi içimde tutmaktan hoşlanmıyordum ve en son bu çözümü bulabildik, aslında buldular desek daha doğru olur.  O zaman başlayalım… İlk olarak En sevdiğim ürünle başlamak istiyorum. Bir çok BB krem denemiş olmam bu konuda beni epey tecrübelendirdi. Gerek yapısı gerek ferahlığı-ferah ürünler ayrıca çok dikkatimi çekmekte- ilgimi fazlaca çeken Pure Beauty BB krem gül içeriğiyle hem mükemmel gül kokusu hem incecik yapısıyla en favori ürünüm. Cildimi hem korumak isteyip hem de makyaj yapmaktan hoşlanmamla başladı her şey, her gün neredeyse makyaj yapan biri cildini fondötenle koruyamazdı. Günlük makyajda bir BB kreme ihtiyaç duydum ve başladım araştırmaya sonuçta güzelleşip hem de cildi korumak önemliydi tabi ki. Daha sonra Kore’deki bazı cilt doktorları bu kremi sivilce tedavisinde kullandıklarını öğrendim, bir şok yaşamadım değil. Bizde böyle şeyler ilginç bulunuyor haliyle annem her gün “kızım yapma şu makyajı cildin erkenden kırışacak” deyip dururken hele ki… Yaklaşık 7 ay önce keşfettim ve neredeyse her gün kullandığım bu krem cildimi güzelleştirmekle kalmadı, sivilcelerimi kapatıp, cilt tonumu dengeledi ve parlattı.Fiyatı 32,90 tl.Tek kötü yanı tek bir tonda olması aşırı beyaz ve çok esmer arkadaşlarımız pek kullanamıyor bu BB kremi. :( Ama daha ne beklenebilirdi ki? Aranızda kullananlar ya da kullanacak olanlar fikirlerinizi paylaşırsanız merak edenleri daha iyi aydınlatabiliriz Güzel günler, çiçekler açsın ruhunuz. 





You Might Also Like

2 yorum: