en sevdiğim palet,

In The Balm Of Your Hand (Greatest hits vol.1)

05:07 Unknown 0 Comments


Merhaba!!! Bugün benim için çok özel bir gün çünkü sizlere en sevdiğim palet hakkında bir şeyler yazıyorum. Bu palete aşığım ve her gördüğümde duygulanıyorum. Gerçi biraz 'en uygun ürünler' yolumdan çıkmış bulunmaktayım beni affedin. Bu palet hakkında yazmasam kesinlikle içimde bir ukte kalırdı. The Balm kozmetiğin best ürünlerini topladığı bu paletin Türkiyeye gelmesini o kadar bekledim ki ve yılbaşında Gratise limited edition(sınırlı sayıda) ürün olarak geldi. Tabiki The Balmın ürünlerinin o yumuşaklığı o tatlılığını o kadar çok seviyordum ki kaçırmak istemedim. Hele ki sevilen o güzel paletllerinden karma olarak hazırladığı bu ürün bir efsane niteliğinde bende.Tamam biraz pahalı bir ürün ama niye niye bir kez olsun paramızı bu efsane palet için harcamış olmayalım ki? Değil mi? Bu paletin içerisinde far,aydınlatıcı,lipstick, allık ve bronzer bulunmakta. Sevmemin diğer bir nedeni de gramajlarının küçük olması hangimiz o büsbüyük allıkları bronzerları bitiriyoruz ki? Size hepsini tek tek açıklamak istiyorum. Başlayalım o halde...
Hot Mama Allık;
Tam bir yaz allığı ve The Balm'ın tartışılmaz en çok satılan ürünlerinden bir tanesi. Şeftali tonlarında çok cici bir allık kendileri...Biraz ışıltılı bir ürün ışıltı istemeyenleri için de bir allık daha koymuş sevgili The Balm hemen ona geçelim efendim.
Instain-Argyle Allık;
Bu allık malesef ki ülkemizde tekli satılmıyor. Diğer allığımızdan daha pembemsi bir tona  sahip ve mat bir allık kesinlikle çok doğal bir görüntü veriyor bizlere..
Cabbana Boy Allık;
Rengi diğer allıklarıızdan daha koyu bir tona sahip nasıl desem gül kurusu gibi. Bu elmacık kemiklerimizi daha belirgin hale getiriyor. Çok çok az ışıltıya sahip.
Bahama Mama Bronzer;
Kesinlikle yazın kullanmaktan zevk aldığım bir ürün. The Balmın o yumuşacık yapısına sahip olanlardan ve fırçaya aldığınız ufacık pigmentlerle harikalar yaratabiliyorsunuz. Benim gibi çok beyaz bir teniniz varsa birazcık dikkatli kullanın derim tabi. Işıltısız, mat bir yapıya sahip.
Mary Lou Manizer Aydınlatıcı;
Sanıyorum ki The Balm'ın en meşhur aydınlatıcısı. Ya da ben çok sevdiğim için bunu söylüyorum. Şampanya rengi harita bir tonda. Öne çıkarmak istediğiniz yerlere uyguluyorsunuz ışıltılı bir yapıda ve harika bir ürün.
Far Grubu
Insane Jane Shady Lady 2 paletinde olan gri, kahverengi alt tonlu bir renge sahip.
Mishhevious Marrissa Shady Lady paletinde ve yavru ağzı renginde ve turuncu alt tonlu bir far.
Sexy Far Nude Tude Paletinde olan koyu kırmızı mı desem bordomsu bir kırmızı tonda ve paletimizin tek mat farı.
Lead Zeppelin Balm Jovi paletinde bulunan ve koyu yeşil bir var. Kesinlikle çok güzel kombinlenebilir.
How bout the apples adlı likit dudak\yanak ürünü;
Çok güzel bir ürün, krem allık aslında çok daha rahat uygulanabilir bir yapıya sahip. Şeftali alt tonlu rengiyle dudakta da çok doğal bir görünüm yakalamak mümkün. Ben günlük hayatta çok sık kullanıyorum.
Mia Moore Ruj;
Ruj olarak pek tercih etmediğim kırmızı gibi görünen fakat koyu pembe bir tona sahip. Allıkolarak kullanan arkadaşlarım da var fakat ben pek tercih etmiyorum doğal bir görünüm sunmuyor. Palette tek sevmediğim ürün seçtim bu likit ruju...
Umarım bu yazının yararı olmuştur. Ben paleti çok sevdiğimi bir kez daha söylemek istedim. Ve fiyatı 92 liraydı aldığımda. Diğer yazımda görüşmek üzere...


You Might Also Like

0 yorum: