dudak maskesi,

LOREAL PARİS İNVİNCİBLE MAT RUJ

05:37 Unknown 0 Comments

Selam kızlar!!!
Aşık olarak kulladığım kış boyunca dudağımdan çıkarmadığım rujum… Ruj sevenler derneğine hoş geldiniz sayın okuyucular.  En sevdiğim makyaj malzemesi rujlarımdır özellikle de mat olanlar. Loreal Paris'in İnvincible serisi en çok sevdiğim ruj serisidir. Diğer mat rujlara oranla biraz pahalı ama %50 indirimleri takip ederseniz makul bir fiyata satın alabilirsiniz. Rujun olduğu kısım gözünüze az gelebilir ama uzun süre kullanabileceğinize emin olun ve fırçası inanılmaz rahat bir kullanım sunuyor. Diğer tarafında isterseniz sabitleyeceğiniz ve biraz parlaklık verebileceğiniz tarafı mat rujun o yapışkan yapısını yok ediyor ve güzelliğinize güzellik katıyor elbette… Zaten tercih sebebim tamamıyla kalıcılığı ve parlaklık veren o güzel tarafı (diğer mat rujlarınızla da kullanabilirsiniz). Benim özel bir yere gideceksem uyguladığım ruj sürme sürecim şu şekilde;
-Elinizde bulunan bir miktar bal ve badem yağını karıştırıyoruz.
-dudağımıza sürdükten sonra 15 dakika beklememiz yeterli,
-Yıkamadan önce küp şekerle dudaklarımıza peeling yapıyoruz böylece ölü deriden arındırmış oluyoruz,
-yıkıyoruz ve yumuşacık dudaklarımıza mat rujumuzu uyguluyoruz(ben uygulamadan önce dudak kenarlarıma biraz pudra uyguluyorum fazlaca taşırmayı başardığım için.)
-son olarak rujumuzun parlak tarafını uyguluyoruz.
Yaptığımız peelingle dudaklarımızın mat rujdan kurumasını engellemiş oluyoruz. Ben kesinlikle mat ruj sürmeden bu dudak peelingini uygulamanız gerektiğini savunuyorum kızlar. Güzel kalın.  


You Might Also Like

0 yorum: