50 spf yves rocher uv beauty shield,

YVES ROCHER UV BEAUTY SHİELD

08:58 Unknown 0 Comments

      Bugün, yaz için güneş kremi arayan okuyucularım için kullanmaktan keyif aldığım Yves Rocher 50 GKF Yaşlanma Karşıtı Koruyucu Yüz Kremi hakkında bilgi vermek istiyorum. Öncelikle bu kremi 2 yıldır yazları düzenli olarak kullanıyorum. Uzun süre denedim ve gerçekten memnun kaldığımı sizlerle paylaşmak istedim.

        Benim cildim bronzlaşmaya meyilli bir cilt ve güneş hoşlanmadığım bir kızarıklığı ve cilt lekelenmesini de beraberinde getiriyor. Güneş kremi sürmektense sürekli kaçınıyordum çünkü kullandığım tüm kremler inanılmaz derecede yağlı bir yapıya sahipti. Bu yüzden bir güneş kreminde önceliğim 50 SPF ve hafif akışkan bir dokuydu.Yazdığı gibi “fluide multi-protection” yani oldukça akışkan bir yapıya sahip değil ,yumuşak bir krem kıvamında. Ama yine de diğer kremler gibi yağlı bir his bırakmıyor oldukça ferah ve hafif bir dokuya sahip. Yves Rocher’nin öncelikle aradığım bu kriteri karşıladığını söyleyebilirim. 50 koruma faktörü 8 saat boyunca koruma sağladığından gün boyu tek bir kez uygulayarak rahat ediyorum. Cilt yaşlanmasına neden olan UVA PA+++ ile güneş yanıklarına yol açan UVB ışınlarına karşı gün boyu yüksek koruma sağlıyor. Benim cildimde bu ürünü kullandığımdan bu yana güneş lekesi ve kızarıklık oluşmuyor.

       Ayrıca ürün %98 bitkisel, içerisinde paraben ve mineral yağ yok, alkol ve parfüm bulunuyor. Parfüm kokusunun bana fazla gelmediğini söyleyebilirim aksine bir ferahlığa sahip. İçerisinde Organik karite(shea yağı) ve makademya fındığı da var. Organik karite tamamen besleyici ve onarıcı olmasıyla bilinir, makademya fındığı ise cildi derinlemesine onanır ve besler. Alırken içerisindeki yağlar sebebiyle cildimin yağlanacağından korkmuştum ve yağlı yapısının yüzümde bırakacağı yoğunluğundan endişelenmiştim. Karma bir cilde sahibim ve kesinlikle aradığım bir yağlanmaya sebebiyet vermedi. Yoğun nemlendirme özelliği sayesinde ekstra bir nemlendiriciye gerek de duymadım.Günlük nemlendirici krem olarak ve makyaj altı bazı olarak rahatça kullanıyorum. Fakat araştırmalarıma yağlı bir cilde sahip olanların bu ürünü kullanması ciltte ekstra bir yağlanmaya  neden olmuş, eğer almayı tercih ederlerse iki kez düşünmeleri gerektiğini söyleyebilirim. Normal ve karma cilde sahip olanlar ise gönül rahatlığıyla kullanabilirler…
      Ürünün bir diğer özelliği yaşlanma karşıtı olması, cildimde kırışıklık olmadığı için bu özelik hakkında yapabileceğim tek yorum cilt lekeleri ve cildin canlı görünmesi ile ilgili olabilir. Ciltte kesinlikle leke oluşumuna izin vermeyen ve koruması yüksek hafif dokulu bir ürün.

      Fiyatı hakkında; ben ürünü 2 yıl önce aldığımda 54 liraydı, şuanki fiyatı ise 79.90 tl. Ürün 30 ml, fiyatı biraz fazla gibi görünse de uzun ömürlü bir ürün çünkü günlük çok az uygulama tüm gün koruma sağlıyor ve son kullanma tarihi benim aldığım tarihten 3 yıl sonraydı. Diğer ürünlere kıyasla oldukça uzun ömürlü olduğunu söyleyebilirim ve bitkisel bir ürün olması beni cezbetti. Kalite-fiyat olarak da ben oldukça memnun kaldım, umarım yazdıklarım yararlı olabilmiştir. Diğer yazımda görüşmek üzere… :)

You Might Also Like

0 yorum: