en iyi maskara,

MAX FACTOR MASTERPİECE TRANSFORM MASKARA

05:28 Unknown 2 Comments


  Selamlar! Uygun fiyatlı ürünler çizgimizden bir kez daha çıkmanın hüznünü yaşıyorum kızlar... Fiyat konusunda biraz fazla olmasına rağmen dümdüz kirpikleri dahi hacimli tutabilecek düzeyde.Fırçasının özelliği kısacık ve sık yapıda olması. Tabiki öncelikle ne istediğinizle alakalı olarak seçiyoruz rimellerimizi… Ama piyasada aradığınız düzeyde iyi bir maskara bulunmuyor. Gerek uzunluk gerekse hacim istiyorum deyip aldığım maskaraların içinden sadece Max Factor'un maskarası epey bir kıvrık ve hacimli tutuyor. Üstelik benim kirpiklerimi bile hacimli tutuyorsa herkesin kirpiklerini hacimli tutabilir... 

 Nasıl kullandığıma gelirsek ;

-İlk olarak kıvırtıcı kullanıyorum,

-İkinci aşamada kıvırtıcı kirpiklerimi kıvırırken kurutma makinesiyle destek veriyorum.(Bu şekilde çok daha kıvrık kirpikler elde edebilirsiniz.)

- Üçüncü aşamada Max Faktör Masterpiece Transform maskarayı kullanıp son noktayı koyuyorum.
Gayet güzel sonuçlar alıyorum.

Arkadaşlarıma da tavsiye ettiğim bir ürün. Siz de kullanıp yorumlarınızı yazar mısınız? Mutlu zamanlar… 


You Might Also Like

2 yorum:

  1. Nereden alabilirim ?

    YanıtlaSil
  2. Watsons, Gratis gibi kozmetik ürünlerin satıldığı mağazalardan rahatlıkla bulabilirsin 😉

    YanıtlaSil