alix avien,

ALİX AVİEN EYELİNER PEN

05:43 Unknown 0 Comments

Hı Guys! Bugün , çoğunlukla olduğu gibi uygun fiyatlı bir üründen bahsedeyeceğim. Watsons'ta çalışan bir arkadaşımın indirimde koş deyip birkaç tane alıp sepetimi doldurduğum ve en sık sürdüğüm eyeliner kendisi. Aramızdaki ilişki önceden kullandığım eyelinerımın sürekli göz kapağıma bulaşmasıyla başladı. Araştırdım ve sonunda derdime deva buldum diyebiliriz. Kalem eyeliner pek tercih etmiyordum jel olanlarla aram daha iyiydi. Daha çok uğraşıyordum, daha iyi sonuçlar alıyordum. Zamanımın iyice daralmasıyla kalem eyelinerlar çok daha çekici geliyor tabi şimdi. ( Yazılarımdan birinde sevdiğim bir jel eyelinera da yer vereceğim.) Kesinlikle sorunsuz önereceğim bir ürün gerek siyahlığı gerek kalıcılığı gerek o muhteşem fırçasıyla mayja çantanızda bulunması gerekiyor kızlar... Fiyatı da çok uygun. Sanırım indirimden iki tanesini 13.90 tl gibi fiyata almıştım. Evet evet. Gerçekten. Dİğer yazımda görüşmek üzere...:)

You Might Also Like

0 yorum: