BB krem,

NOTE BB KREM

12:17 Unknown 0 Comments

Selam kızlar! Umarım güzel bir gün geçirmişsinizdir ya da geçiriyorsunuzdur. Evet sizlere bugün Note BB kremden bahsedeceğim biraz. Advanced skin corrector(gelişmiş cilt düzelticisi) olarak geçiyor bakalım gerçekten dedikleri kadar var mı?
İçeriği bakımından kısa bir bilgi verecek olursak, içerisinde cildi daha genç ve parlak göstermeye yarayacak buğday özü mevcut ve cilt lekelerinin görünümünü azaltmak için üzüm ve turunç kabuğu özleri kullanarak üretilmiş. İçerisindeki E vitamini cildi serbest radikallere karşı koruyor ve ayçiçek yağı da cilt tonunu düzenlemeye yardımcı oluyor ve parlak bir görüntüye sahip olmasına yardımcı oluyor. Ayrıca BB kremimizin içerisinde SPF 15 koruma faktörü bulunuyormuş. Note CC krem çıkarmaya ihtiyaç duymamış ve bu BB kremi tüm cilt tipleri için uygundur diyerek piyasaya sunmuş. Evet gelelim incelenmesine...
Ben bu BB kremi fiyatı uygun olduğu için alıp denemek istedim. Diğer BB kremlere oranla daha katı bir yapıya sahip, kolayca sürülüyor. Aslında kokusu, ferahlığı tam istediğim gibiydi. Fakat renk tonu cildime bir türlü uyum sağlamadı. Açık bir renk tonum var ve 01 numarasını tercih etmeme rağmen cildime fazlasıyla koyu kaldı. O yüzden benim gibi fazlasıyla açık bir tona sahip okuyucularıma sesleniyorum:"Almayın arkadaşlar makyaj kutunuzun ücra bir köşesinde öylece kalacak." Daha çok buğday tenli arkadaşlarımızın kullanabileceği bir BB krem. Note BB kremi satın alırken bir de BB concealeri almıştım sanırım ilk BB consealer. Daha sonra bunun üzerine de bir yazı paylaşacağım.

NOTE BB kremi özetlemek gerekirse ben renk tonundan ve fondötene fazlasıyla benzemesinden dolayı pek memnun kalmadım. Cildimde biraz yağlanma yaptığını da söylemeden geçemeyeceğim. Bir yazımızın daha sonuna geldik umarım işinize birazda olsa yarayacak şeyler paylaşa
bilmişimdir. Kendinize iyi bakın. :)

You Might Also Like

0 yorum: