en hacim veren maskara,

MAX FACTOR FALSE LASH EPİC

15:03 Unknown 0 Comments


        Selam arkadaşlar, bugün Watsons haftasonu indiriminden aldığım maskara hakkında konuşmak istiyorum. Max Factor yeni maskara fırçasıyla adet bir sanat yaratmış.” Zoom-action tip” özellikli fırçası ile en farklı maskara olmayı başarmış bence… Ben Max Factor’ün rimmellerini fazlasıyla seviyorum bu maskarayı da çok sevdim.İşte fırçasının yapısı;

         Biraz da fırçasının yapısından ve uygulanışından bahsetmek istiyorum. Maskara iki farklı renk seçiminden oluşuyor; kahverengi ve siyah. “Epik” adını alan bu maskara kirpiğin her ayrıntısını büyütüyor. İçindekiler; aqua, setearil alkol, özerkit, shellac, copernicia cerifera cera, cera alba, gliserin, ceteareth-20, tapioca nişastası, lesitin, etilheksilgliserin, alkol denat., cocos nucifera yağı, benzil alkol, amonyum hidroksit, tokoferol, ksantan sakız, aloe barbadensis yaprak özü, sodyum glukonattan oluşuyor. Alerjik sorunları olanlar için artık içindekiler bölümünü de yazmaya karar verdim.Nasıl kullanılır?
           1.  Fırçanın gövdesini, kirpiğin her noktasını yakalamak için kök kısmına doğru baskı uygulayarak içten dışa doğru uygulayın. Daha sonra fırçanın tümünü döndürerek tüm kirpiklerinize uygulayın.
           2.   Fırçanın ucunu kirpiklerinize aşağı yukarı dağınık hareketlerle dağınık kümeler yaparak, hacim kazandırın. Küçük ve kirpiğin erişilmez kısımlarına uygulamak için harika bir uca sahip.


       Tecrübe:Ben uygularken biraz zorluk yaşadım fakat gerçekten ikinci ve üçüncü deneyişimde harika sonuçlar aldım.Benim gibi düz ve hacimsiz kirpiklere sahip olan arkadaşlar gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Fiyatı 55,90. Diğer maskaralara oranla biraz pahalı fakat %50 indirimleri yakalarsanız çok daha cüzi bir miktarda bu güzel maskaraya sahip olabilirsiniz. Güzel kalın. J


You Might Also Like

0 yorum: