fit me,

Maybelline New York FİT ME!

14:55 Unknown 1 Comments

       Merhabalar… Uzunca bir süre bloğuma vakit ayıramıyordum fazlasıyla özlem duyduğumu söyleyebilirim. Bir aradan sonra yazmayı planladığım ve oldukça deneyimlediğim ürünüm  "Maybelline New York  Fit Me" fondötenim. Evet başlayalım öyleyse…

       Öncelikle ben bu yazıyı yazabilmek için fondötenimi yaklaşık 2 aydır deniyorum. Fondöten kesinlikle normal karma ve yağlı ciltler için üretilmiş, özel pudralı yapısıyla sağlıklı görünen bir cilde ulaşmak mümkün... Ürünün arkasında yazanlar:
  • Özel pudra içeriği ile parlamayı kontrol altına alır ve gözenekleri gizler.
  •  Cilt rengine ve dokusuna uyum sağlar.
  • Doğal,mat bir görünüm verir.

       Ben fondötenin 110 numarası kullandım ve çok açık bir rengim olduğu için kesinlikle cildimdeki uyumuna bayıldığımı söyleyebilirim. Ürünü kullanırken fondötenimin üzerine ekstra bir pudra uygulamaya gerek duymadım ve kapatıcılığının muazzam olduğunu söyleyebilirim. Günlük hayatta kapatıcılığı yüksek ürünler arayanlar için önerebileceğim bir fondöten…
      Matlığı konusunda; yoğun bir matlıktan söz edemeyeceğim, daha çok hafif ıslak bitişli diyebilirim. Yağlı ciltlere uygun diğer ürünler gibi yüzde masmat bir görüntüye sebebiyet vermiyor. Bu da benim sevdiğim diğer bir özelliği sağlıklı, parlak ve hafif ıslak bir görüntüyle daha doğal bir makyaja sahip olmanızı sağlıyor. Tam olarak masmat porselen bir görüntüye sahip olmadığı için porselen makyaj için fondöten arayanlara çok fazla öneremeyeceğim.
      Ürün ciddi anlamda bir kapatıcılığa sahip benim gözeneklerimi gizledi ve tüm gün boyunca yüzümde parçacıklı bir görüntüye sahip olmadı. Günlük makyajımda sadece BB krem uyguladığımdan yoğun bir kapatıcılığa gerek duymadığım için fondötenimi sadece özel günlerde uygulamaya karar verdiğimi söyleyebilirim. Ben kullanırken pudra uygulamadım karma bir cilt tipim olduğundan bir parlama söz konusu olmadı fakat araştırmalarıma göre yağlı ciltlerde gün sonunda bir parlamaya neden olabiliyormuş.

Son olarak söyleyebileceğim fondötende çok fazla kapatıcılık aramadığımdan sadece özel günlerde kullanacağım fakat dediğim gibi kapatıcılığı yüksek bir fondöten arayan okuyucularıma günlük makyajlarında önerebileceğim bir ürün. Fiyat olarak 30 tl civarında. 
       Karma cilt için fiyat ve kalite açısından en iyi fondöten diyebilirim. J

You Might Also Like

1 yorum: